vineri, 22 decembrie 2017

Help received

In legatura cu postarea de dimineata.
Am primit ajutor. Multumesc, V.! Si multumesc tuturor care m-au contactat sa-mi ofere ajutorul lor.

Sa stiti ca tin la voi. Si in taina mare sau nu prea va spun ca in Ucraina am 2 prietene, n-as spune ca mi-s foarte apropiata eu cu ele..., una din Cernauti si una din alt oras. In rest, amici si cunostinte. Adica oameni cu care NU iesi la o cafea. Dupa cum intelegeti si vreau sa stiti majoritatea, prieteni dragi ai mei, va aflati in Romania, in diferite orase. Asa inseamna ca a trebuit sa fie. Si stiu ca-mi sunteti de nadejde. Si nu sunteti o suta, dar mai multi ca in Ucraina totusi. Majoritatea va cunoasteti intre voi, desi eu nu v-am adunat niciodata impreuna.

Daca va mirati de ce si cum va vine notificarea de pe blogul meu. Raspund: eu am setat e-mailurile voastre ca sa primiti aceste notificari. Din cate stiu blogul meu nu-l citeste nimeni, in mare parte pentru ca nu-l promovez, si in genere postez foarte rar, si doar aceea ce as vrea sa impart cu voi. Atat. Sper ca nu va suparati...

Am inceput cu multumiri, termin cu ganduri bune pentru voi. De aceste Sarbatori. De aceste zile grele pentru Romania. Si in general.

Va pup si va imbratisez cu drag!
A voastra forever,
Aliona


Un comentariu: